kamergg kızımın adı Leyla 2.5 yaşında. İsmi o kadar çok yakışıyor ve o kadar beğeniliyor ki. Söylemesi naif, duru, akan bir isim. Her yaşta bir kadının taşıyabileceği çok hanım hanım bir isim. Modern veya klasik tartışmasına girmek istemem herkes istediğini koyar bebeğine ama modanın ya da modern denilenin zamanı geçiyor ama klasik ağırlığıyla hep yerinde duruyor. Leyla’m da Leyla’m 😅😅