Sabah bulantilarim oluyor ama kusmadim hiç su ana kadar gunde 2 öğün yiyebiliyorum sadece sabah akşam aralarda meyve kuru yemiş filan ama istemeyerek yiyorum canim hiç bisey istemiyor biseyden bulantim yok ama resmen iştahım kapandı psikolojik olarakda iyi hissetmiyorum aklım her saniye bebegimde bisey olucak diye korkuyorum agrim olmasa neden yok diyorum olsa acaba bir sorun mu var neden oldu diyorum geceleri uykum kaçıyor bazen paranoyak oldum iyice sanırım:(