Kızlar selam. Benim 2. Gebeliğim önceki hamileliğimde hiç bir sıkıntı yokdu fakat bunda sağ kasıgımda yumurtalıgın tam üstünde hafif bir şişlik var. Çok az acıyor ama benni düşündürüyor. İnternete baktım kasık fıtığı yazıyor. Bu durumu yaşayan oldumu. Bu konuyla bilgisii olan vaarmı?