Seda9507 Annesiiy çıkıyor şüpheli ilişki den 1 hafta sonra çıkıyor. Benim adetime 10 gün vardı çıktı silikti ama pozitifti
Derennn700 Annesiiy benimde pazartesi reglime on gün kalacak o zaman erken gebelik testi yapacam ay bir yıldır olmuyor inşallah bu ay tutmuştur isteyen herkesin 🥰
lilyum_ Ben 8 gün kala öğrenmistim. Kisiden kisiye göre degisiyor bazıları bi iki gün gecikmeden sonra öğreniyor mesela
Seher05_ 5 gün var benim bugün yaptım çıkmadı belki çıkar sizde bazıları 10 gün kala öğreniyor kişiden kişiye göre değişiyor ☺️
Annesiiy prens_prenses_annesi yaaa cok iyi normal kasette cikmasi ben erken gebelik yapmayi dusunuyorum
prens_prenses_annesi Annesiiy o cok yaniltiyo emin ol ikisinide yaptim kaset testte daha belirgindi cizgi
Annesiiy Aleynadd ilk hamileligimde adet gunu yapmistim direk cikmisti ama benim adetim bittiginden beri ovulasyon testim hep iki cizgi koyu anlamadim adet bittiginden beri deniyoruz bir ihtimal cikar mi acaba dedim
Seher05_ @Annesiiy ay inşallah şimdi tatile gidiyorum halen sağ kaşığım sağ bacağıma vuruyor 🥺 insallah güzel haberler alırım
Semaa00nur Annesiiy ben tam regl a 6 gün kala yaptım test canm yokdu çizgi ama sadece ben görüyordum 🤣 4 gün kala tekrar yaptım çıktı ama değişiyor kişiden kişiye bence beklemelisin gecikmeni
Annesiiy Semaa00nur suan asiri hassasiyetim var 10 gun adetime ovulasyon ve normal gebelik yaptim boyle cikti sizce birsey var mi hayali cizgi var gibi sanki