Kızlar gebeliğin ilk haftalarında kaşıntılı vajinal mantar geçirdim doktorumun verdiği kremle geçti çok şükür. Ama o zamandan bu yana geçmeyen kaşıntısız bir yeşil akıntı var üç günlük fitil kullanmama rağmen hala devam ediyor bi problem olabilir mi yaşayan var mıdır acaba?