Fatmaaa95 Merhaba doğum sancıları karın ağrısı gibi olur mu acaba? Sabahtan beri karnım ağrıyor 36+1 haftalığız böyle gaz sancısı gibi de anlamadım arada geliyor
aslhnkrts9 Fatmaaa95 ben ilk adet olurken hissettiğim tarzda bir ağrı hissettim sanki gaz varmış gibi hissediyordum ıkınsam geçecek gibi geliyordu. Ben şu şekilde anladım sancı olduğunu agrı geliyordu 1 - 2 dk sürüp geçiyordu 10 dk bir 5 dk bir böyle devam edince anladım
Prensesannesibir Belden kasıklara doğru düzenli bir şeklide örnek veriyorum 5 dk bir gelen ağrılarla olur adet sancısından biraz daha ağır tabi