Bende doğumdan önce gidiyordum tüm vücut lazere ama tedaviye başlayınca kendi isteğimle bıraktım hormonlarda. Değişiklik oluyor yaa bi etkisi olmaz diye sir ile devam ediyorum yoluma doğumdan sonra bakalım ya nasip sir le bile azaldı çok şükür belki gitmeme hiç. Gerek bile kalmaz 😃Bebişim sağlıklı doğsunda inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻