Kizlar 36 haftamdayim nisanin 12sine kontrole cagirdi anesteziye vs gttim 12 gel kararlaştırırız dedi 32den beridir calsiyorum cikis raporu istedim yanindaki sekreter bana artik rapor veremeyiz dogumdan sonra rapor verebiliriz dedi isyerinden istiyorlar dedim veremeyiz diyor ben anlamadim dogum belki 39 oluyo yani isyerine dogumdan sonra gotursem olurmu vermediler 5hafta calstgim raporum yanarmi dogumdan sonra gotursem