Kader_s777 Selam Benim reglim 25 martta bitti dünden beri kahverengi bi akıntım var cok değil ama azar azar geliyo ne olabilir hamilelik olabilir mi anlamadım.Yardımcı olursaniz sevinirim
buse76 Kader_s777 daha yeni bitmiş adet gebelik sanmıyorum 9 günde yumurtlama dönemindesiniz değerlendirin günleri
Kader_s777 buse76 Kahverengi akıntım var diyorum o yuzden sordum Yumurtlama donemi oldugunu biliyorum.
buse76 Kader_s777 tamam bende gebelikle alakası olmadığını söyledim kahverengi akıntı içinde kalan pis kandır
buse76 Kader_s777 belki de yumurtlama döneminde olduğunuz için akıntı oluyor ama gebelik için daha çok erken