sosyologhanim Merhaba, ben 21 haftalık hamileyim. Devlet hastanesi takipliyim. Ancak doğumu Ankara sincandaki koru hastanesinde yapmayı düşünüyorum. Bilginiz var mıdır hastane ve doktorlari hakkinda. Sadece doguma aliyorlar mi acaba