dryysl Gamzehira 39+5 kanalda değil, ama bu bi sorun değil sanırım doğum başlayınca bile giriyor. O yüzden ona odaklanmamak gerek bence 🌸
Cemos0647 Gamzehira Doktorum diyor ki bebek doğum pozisyonunu almış zaten baş geliş pozisyonunda ama kafasını kanala yerleştirmemiş daha tam olarak aşağı inmemiş diyor yarın kontrolüm var bakalım ne dicek
dryysl Gamzehira bebek aşağıda zaten evet 37den sonra aşağı dönmesi zor, kanala girmesi farklı bir olay. O bi dönme şekli değil aşağı inme şekli