Benimde bir düşüğüm var bunda başından beri sadece iğne kullanıyorum düşüklerin %80 i ilk 12 haftada olduğu için artık tehlikenin büyük bi kısmını atlattınız o yüzden coraspirini bıraktırmış olabilir iğnede zaten yeterince kanı cıvıtıyo merak etmeyin stres yapmayın bebeklerimize sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸