Merhaba arkadaslar bir oğlum var 6 yaşında onda hic bir sıkıntı yokken arka arkaya 3 düşük yaptım bütün testler kontroller yapıldı herseyim normal . Tekrar bebek istiyorum ama cok korkuyorum ayni seyleri yasayip yeniden evlat sahibi olan anneler umuda ihtiyacım var