Hync1 Kızlar merhaba 12+3 olduk ama ben 2 gündür karnımı aşırı şiş hissediyorum iğne soksam patlarım resmen ve ara ara hafif sızlama bu normal mi ya ilk gebeliğim tecrübem yok korkuyorum