Benim beyazlarım çok var normalde de bitkisel boyayla boyuyordum kendi doktorum ve perinatolog hamileyken de boyayabilirsin dedi ama yine de cesaret edemiyorum saçlarım siyah, ak düşmüş halde geziyorum :) bitkisellerin bile içinde daha az da olsa kimyasal var ve içerikleri yazmıyor kutuda en azından benim baktıklarımda… iyice tak edene kadar bekliyorum bakalım