Değişik duygular içerisindeyim sabah 7.30 yatis yapılacak kaçta sezeryana alinirim bilmiyorum, heyecan mutluluk korku hepsi bir arada evde 4 buçuk yaşında kızım var ondan ayrılması çok zor olucak üstüne birde hasta çiçeğim annelik ne zor vicdanım sürekli konuşuyor, gözümün ucunda damlalar