Esraaaas Hacer-duman 19 haftanın ortalarında hissetmiştim mükemmel bir his o günden sonra hep hissediyorsun
Melosunannesii 15 den sonra hissettim 19 dan sonra iyice düzenli hissetmeye başladım ama 3. ,gebeligim