Dra1 en kolayı doğum aslında, ben doğumdan sonra öyle demiştim, her şey cok kısa sürüyor ve hiç hissetmiyorsun, sezeryan olacaksan ameliyat sırasında kafanı sağa ya da sola çevir miden bulanabilir yan durunca daha iyi oluyor. Benim tek sıkıntım eve geldikten sonrw ayağa kalkarken çok ağrım oluyordu bu yüzden oturmak yatmak hiç istemiyordum