Merhaba. Özel odada kaldım 2 kişilik oda da. ÖZel oda daha rahat tabi eşim annem rahatça kaldı. Sorun yapmıyorlar. İki kişilik odada ise diğer gebeye de sıkıntı olmaması için akşam eşi çıkartıyorlar. Biz sorun değil eşi kalsın dememize rağmen çıkartmışlardı mesela. Herkesin annesi yanında olamıyor. Ama gelen giden sorun olmuyor.