ayse_yldz Kızlar selam, bugün kontolüm vardı kalp atışı duyduk şükür. Ama son adet tarihime göre 8 haftalık olması gerekirken bebek şuan 7 haftalık görünüyor doktor 1 hafta geriden geliyor dedi, bu şekilde bir durum yaşayan var mı ya da ne demek bilen var mı
Senmsii ayse_yldz 1 hafta önde yada geride olması çok önemli değil canım üzme kendini burada da çok fazla sayfa açıldı öyle okudukalrim.oldu çoğu kişinin başına geliyor ve probelem yaşamıyorlar
gulsahgunees12 ayse_yldz geç döllenme olabilir canım buna hiç takılmana gerek yok sorun oluşturan bişey olsa doktor söyler zaten
Yazmelegi_ ayse_yldz korkma 1 hafta önde veya geride olmasi önemli değil bende doğuma kadar 1 hafta gerideydi hep sıkıntı olmadı
Betul-97 ayse_yldz Geç döllenmedir benimde öyle oldu 22 haftalık olduk hiçbir sıkıntımız yok zaten 1 hafta önden ya da geriden gelmesi önemli değilmiş. Sağlıklı olsun da 1 hafta geriden gelsin içinizi ferah tutun😊😊
Senmsii ayse_yldz Sen üzme şimdi kendini zaten kötü birşey olsa doktor sana anlatırdı seni iyi anlıyorum insan hamilelikte daha duygusla daha takıntılı oluyor ama bu boşuna bir kuruntu gibi düşün ve kendine bunu hatırlat canım benim
Semaa00nur ayse_yldz geç döllenme büyük ihtimalle benimde 1 hafta geriden geliyor gelişimi 21 hafta olduk ama ultrason da hep 1 hafta geriden çıkıyor doktorum normal geç döllenme olduğu için dedi sizde skmain caninizi