Selam kızlar dış gebelikten şüphelenmiştim. Çok şükür şuan doktordan çıktım keseyi gorebildik. 19 mm 6 hafta ile uyumlu ancak bebeği göremedim onuda kese 25 mm üstü olunca görebiliyoruz goremezsek boş gebelik diyoruz bayramdan sonra gel dedi bu durumu yaşayan oldu mu.? Bebek görünür mü daha