Kızlar bana da 33. Haftada kolestaz teşhisi koyuldu. Sadece kaşıntım vardı. Alt ast bilirubin normaldi ama açlık safra asit düzeyim biraz yükselmişti. Ursactive 250 mg günde 4 kere kullanıyorum. Şimdi 36+2 yim. Haftada bir nst ye giriyorum. Ama tahlili bi kere verdim. Allahın izniyle pazartesi doğumum var. Açlık safra asidi acil yapmıyor. Bazı devlet hastaneleri de yapmıyor. Sakın ihmal etmeyin.