Bu arada bizde de robot süpürge var. O günlük temizliyor zaten her gün tüm evi. Dysonı da ya anlık bir şeyler dökülürse, yemekten sonra falan ya da hafta sonu genel temizlik esnasında kullanıyoruz. Tetik ile çalışması da hiç daha parmağımı ağrıtmadı açıkçası. Şarj açısından çok daha mantıklı bence. Yanlışlıkla çalıştırılacak kadar kolay basılıyor zaten. Koltuk altına girmesini sağlayan kırmızı kıvrılan bir aparat var. O çok iyi hiç eğilmeden tüm evi süpürebilmek büyük lütuf. Bir de ışıksız olan büyük başlığı bence yüzyılın icadı bayılıyorum. Benim saçlarım uzun, dökülüp süpürgeye dolanması büyük sıkıntıydı hep. En sevdiğim özelliği o başlığın mühendislik harikası olup dolanma karşıtı tasarımı. Robot süpürgemiz de çok mutlu bu duruma eminim, o çok dertliydi yazık sürekli saçımın dolanmasından 🤣