Mommyshark2023 Merhaba, internette baktığımda farklı yorumlar var ondan sizin deneyimlerinizi sormak istedim şeker yüklemesi için hangi bölümden randevu almamız gerekiyor ? KADIN hastalıkları mı, perinatoloji mi iç hastalıkları mı hepsi yazılmış 😔
dogurangaplumba Mommyshark2023 Canım k.doğum doktorun tahlil barkodu veriyor sana önce aç kan alıyor sonra eğer kan alma yerinde glukoz varsa su şişene döküyorlar ama yoksa eczaneden alıyorsun kendi doktoruna gitcen
kitten11 Mommyshark2023 haftan geldiyse kadın doğum doktorun veriyor tahlili , hoş benimki haftam gelmeden istedi 😅