Ama aç karna olacaksın su bile icmicen öğleden sonra birakman aslında iyi olmaz içeceği içirip bı saat beklion öyle test verion eğer 50 lik içersen 75 lik icirdikleri oluyor sonuca bağlı ve yine aç karna ve iki saat ayrı ayrı test veriliyor yani bide sonucun çıkması var öğleden sonra yaparsan öteki güne uzar ve öteki günde gidersin sabah 9 da başlaman daha iyi bide aç susuz karna içecek almak kimisi etkileniomus bana meyve suyu gibi lezzetli gelmişti kimisi olumsuz etkileniyormus