Kızlar merhaba bir kaç gün öncesine doğmuyor diye panikle başlık atmıştım🫠 günüm doldu bugün de doğmayacak diye stresle merkezde doğum oluyor ilçedeyiz kontrole gittik acilden giriş yapıldı, kayınvalidem de geleyim nolur nolmaz dedi ama hiçbir şeyim yok sancı vs sadece bir kaç gündür aşırı baskı vardı aşağıya açıklık muayenesi yapıldı nst bağlandım kalp atışları çok yüksekti 170-175 dolaylarında 2 cm açılmam varmış haberim yok nst bitince aniden doktor geldi acil sezeryana alıyoruz nst yi hiç beğenmedim fetal disitres oluşuyor dedi bebek sıkıntıya giriyormuş nabzı düşüp çıkıyordu yarım saat içinde şoka uğradım ağlayarak resmen ayağımla gittiğim yerden sandalyeyle doğumhaneye çıkarıldım 2-3 saatlik hazırlıklar kan vs ardından oğlumu sağ salim kucağıma alabildim çok şükür🥲 ayrıca o beklediğim süre zarfında sürekli gözetim altındaydım nst de bağlı şekilde ebenin muayenesinden 1 saat sonra nişanım geldi kahverengi hafif kanlı akıntı ve belden aşırı durulmayacak sancılar girmeye başladı doğumhane çok kalabalıktı biraz daha ameliyata alınmasam normal doğuracaktım 1 Nisan’da şaka gibi doğumum oldu 😂 ilk hamile kaldığımdan beri şaka gibi bebek olacak diyorlardı öyle oldu🥹 Hepiniz sağ salim kurtulun inşallah 🥲 anneliğin her hali çok zor ve özel 🥰🙏🏻