yenianne0511 Gizemnur_ numunede özlem hanıma gidiyorum Ayhan bey çok iyi ama benim süreç tedavili numuneye arada geliyorum ünide Çağlar prof. Gittim memnun asla asla kalmadım şimdi nazan hanım ünide çok iyi 👍🏻
Murside_65 Resim attım banada bakarmisiniz dün doktora gittim de daha erken dedi 12 +4 kesin sonuç için bir sonraya gün verdi sadece benzetme yapti