Biranne_64 hem ishali hem kabızlığı yaşadım şu anki hamileliğimde ama işe yarayan tek birşey olduysa kızıma yaptığım şeyden kendimde faydalandım 😂 biraz kötü olsa da inan çok işe yaradı umarım sende de yarar. Bir bardak suya veya yediğin icitigin bseye bir yemek kaşığı nişasta koy ve tüket. Geçmiş olsun 🙏❤️