Cantanem44 Kızlar 24 haftalıkken hastaneye gidip ultrasonda son boy ve kiloyu öğrene bildiniz mi geçen hafta gitmiştim 24 hafta bir günlük hamileyken 28 santim boyu 750 gram da kilosu dedi yalnız aklıma takılan şey boyda oldu belki enteresan gelebilir ama bu haftada doktor 32 olması lazımdı dedi zaten Düşüklerim var bir de her şeyi bırakıp boya takılması aşırı derecede sinirimi bozdu o yüzden buraya yazma gereği duydum 24 haftalıkken gittiğinizdeYavrularınızın boyu ne kadardı???
Aysktr Cantanem44 23. Haftada 28 cmdi bizimkide bazen ölçümlerde kilo boy fark oluyor illaki diyorlar ya takılma bence
Cantanem44 Önemli olan sağlıklı olması ama kaldırıp bu haftada En az 32 santim olması gerekli diye sinirimi çok bozdu
Efuli53 Cantanem44 doktorun abartmıs canım geçen hafta yani 26+2 iken ultrasona görede 27haftalıkken gittim doktora bızım boyumuz 33cmmiş. Doktorum çok iyi herşeyi ilerden gidiyor dedi. Benm 22haftalıkken 25cm dı boyu
Cantanem44 Ben 1.65 eşim 1.76 çok uzun olmasakta ☺️Orta boylardayız biliyorda boya takılmak niye😡hayır çok önemliymiş gibi konuştu ona anlam veremiyorum
Ayseyucel Lütfen çocukları kıyaslama ile iyi kötü demeyin ! SAĞLIKLIMI OKADAR! Gerisinin ne önemi var! Ben dr boy kilo söylediğinde inanın çokda umursamıyorum sorduğum tek soru İYİMİ HERŞEY YOLUNDA MI Gerisi inanın önemsiz
Cantanem44 Ayseyucel biraz önce dediğim gibi önemli olan Sağlık bunu diyen bir doktor bu haftalara göre boyu uzamamış dedi tabiki önce sağlık ama çok önemliymiş gibi aksettirince ister istemez aklıma takıldı
Yalinn8 Cantanem44 inan biraz doktorunun yanlis ifadesi olmus, biz bile bi asamadan sonra hizlandigini algiyoruz gide gele. Tespitini daha duzgun aciklayabilirmis ki 28 sınırın da altinda diil
Cantanem44 Yalinn8 hayır öyle bir söyledi ki sanki boyu kısa muhtemelen bir sıkıntı var gibi anlattı sordum gelişmemiş boyu dedi ister istemez moralim bozuldu
Cantanem44 Efuli53 Perşembe günü başka doktordan randevu aldım bakalım değişen birşey olacak mı yarın 25 haftalık olmuş oluyor kiloda sıkıntı Yok ama boy uzamamış dedi😡
Yalinn8 Cantanem44 tabi herkesin kafasina takilirdi ama dr un abarttigini dusunuyorum, bi sonraki randevunda daha duzgun ifade eder umarim cunki anormal diil
Cantanem44 Aysktr mutlaka öyle hepsi farklı ölçüyor ama doktora gıcık oldum☺️Yarın 25 haftalık olacağım 25+1 de de randevum var 33 olsa yeter☺️Bakalım bu doktor ne söyleyecek?