170420 Kozlar bugün kontrole gittim ne sancı ne birşey 39+5im iki gün sonra 40doluyor 41kaadr bekle oda bayram haftasi olmazsa haftaya cumartesi doğumhane gel yatisını yaptır suniyle doğum yaparsın dedi suni istemiyorum ne yapacaam bilmiyorum kızımda masalah hiç gelmek istemiyor 😢tecrübeli olan varsa yazabilir mi
Nesrinozbek 170420 bu bebişler niye gelmiyo 🤣 belli bir açıklıga kadar suni al sonra epidural taktır kuzum
Merve_volkan 170420 bı ajnbu postu ben mi açtım dedim içimden bende aynı durumdayım canım 40 hafta bugün bitti dün doktor cumartesi acilden kontrole gel bişey olmazsa bayramın ikinci günü yatış vercem dedi devlet takipliyim suni vercekmis
Caglaen 170420 bende 39+3 üm yarın kontrolüm var rica edicem artık bayram geliyor poliklinikler kapalı personelin çoğu yok suni sancıya da razıyım
Mery1 170420 bol yürüyüş yap canım ve sıcak suyla her gün duşa gir , bol hurma tüket, cinsel ilişkiye sık sık gir sperm amniyon kesesini eritiyor ve ilişki açılmayı kolaylaştırıyor, allah yardımcın olsun
170420 Merve_volkan bnde devlet takipliyim ne yapmayı düşünüyorsunuz bn çok kararsızım beklemek zarar verir mi sinide almak istemiyorum
Merve_volkan 170420 ben 41 btimine kadar bekleyip sonra suni alicam canm başka seçenek sunmadilar zaten
Mery1 170420 zamanı gelmemiştir o zaman 😊 belki geç döllenme olmuştur 💕 sağlıkla kucağınıza alın ınsallah
Aysee1 170420 benimde tam öyle 39+6yım bayrama demk gelmek istemiyorum gelmezse bayrama randevu verdi çünkü ilk gününe hemde
Yorgunanneee21 170420 bende sizinle aynı haftadayım ama suni sancıya şükredin bence ben pazartesi sezaryene alıncam. İlk doğumum sezaryen bunu normal diye planladık ama hiç bir doğum belirtisi yok suni sancı da veremiyolar yine mecbur sezaryen olcam 🤷🏻♀️ denemediğin yemediğim şey kalmadı yok doğmuyor 1 aydır sancılarını var nst de de çıkıyor ama doğmuyor 🤷🏻♀️
170420 Yorgunanneee21 ilkinde hiç bir belirti hiç birşey yoktu suniyi dayadilar hem oğlum kordon dolanması yaşadı içerde strese girdi hem bn mafvoldum onu yasadigim için bir gün boyunca çektim sanciyi şimdi yine sancı olmayinca insan korkuyor ozmmn keşke ameliyat olup bebeğe onu yasatmasaydim dyorum devlet olunca ameliyat sansimda yok artık pişmanım yani
Yorgunanneee21 170420 Haklısın canım ama sezaryen de çok çok zor en azından normalde çabuk toparlanıp çocuklarına yetebileceksin 🌸 sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
Reina 170420 her çocuğun vakti vardır. 40 doldu diye gelmesi gerekmiyor. Ben suniye de karşıyım. Belki sonra suniyle desteklenir ama ortada belirti yokken direkt suni vermek doğru gelmiyor bana. Fitille doğum başlatılabilir, uyarı verilebilir, bir sürü seçenek var
170420 Reina inanın çok isterim fitili suniden çok kötü yapıyor insanı keşke öyle birşey yapsalar devlette
Momgirl1 170420 170420 benimde son4 canım aynı durumdayız erkek bizimkide gelen yok giden yok bayramda acilden kontrol için giriş yapacağım bakalım
170420 Mery1 aslında bugün aklıma oda geldi ama en fazla 41bekletiyirlar ki beklerimde daha ama pisliğini yeme korkusuda var bir hafta daha bekliyecem bakalım gelir insalah kendiliginden