Kizlar merhaba bugün ilk nst me girdim. Hamileliğimle ilgili bı sıkıntım yok çok şükür ama nstde sancı çıktı doktor düzenli ve doğum sancısı gibi dedi bir daha çekelim dedi o normal çıktı. Öyle olunca yatış yapacaktik dedi engellemek için ama şuan iyi gorunuyo dedi cumartesi tekrar gel dedi. Ben de haliyle çok endiselendim. Benzer durum yaşayan var mı birsz destek olur musunuz 😢