36+0 dayız. Bebeğimin kilosu 3100 çıktı. Gebelik şekerimde var. Doktor biraz kilolu dedi. Şekere bağlı da olabilir dedi. Zaten istediğim gibi yiyemiyordum son günlerde az kaçırmıştım. Şimdi doktor daha da kısıtladı. Bebeğimin daha çok iyileşmesinden korkuyorum artık nerdeyse kilo yapacak hiç bişey yemiyorum meyve, süt, kuruyemiş, yumurta vs gibi şeyleri bıraktım. Sizce işe yarar mı. 12 gün sonra tekrar kontrolüm var. Birde normal doğum istiyorum. Engel olur mu sizce