Merhaba hanımlar dün ve bugün ayağa kalktık da belimde ve kasığımda ağrı oluyor ama uzaninca azalıyor ama tam anlamıyla geçmiyor tabi bu durumu yaşayan var mı bu arada 32+4 haftaligim 2 tane de çocuğum var ayakta durmak zorundayım bı acile gideyim diyorum ama aranızda yaşayan varsa beni bilgilendirebilir mi