Mnsg Şimdiye kadar sadece bir zıbın ve 2 takım aldım başka almadım ilk gebelik korkuyorum bişey olursa eşyalarla baş başa kalmaya hiçbir sıkıntı yok Allah’a şükür ama yinede korkuyorum
Azra8Engin Mnsg 30dan sonra iyice ağırlaşıyorsun. Doktorum normal doğum yapmam için yürüyüş verdi onu zor yapıyorum. Bir an önce başlamalısın. Bebişlerimiz Allah’a emanet. Allah’ın izniyle sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Bbuse12 Mnsg ona bakarsaniz bebeğini dogumda kaybeden de var allah gostermesin oyle dusunmeyin almaya baslayin eksikler hic bitmiyor fiyatlar zamlaniyor suan 32 yim herseyini Bitirdim rahatladim
Mnsg Bbuse12 yani rabim beni bunla sınayacaksa doğduktan sonrada sınar hemen olmadı 3 yıl sonra oldu hep bişey olursa korkusu yaşıyorum bişey almak istesem
Azra8Engin Ozdemirinannesi- 35+4 Saat veya su kadar adım at demedi. Yürüyebildigin kadar günde 1 veya 2 kez yürü. Sanci veya şişlik vs olursa haber ver dedi. Kendini çok zorlamadan yani.