Tubitumum Kızlar progestanı devlet karşılamıyor mu ya ben bi kutuya 360 lira verdim o da sadece 15 gün gidecek özel muayenehanede yazdırdığım içinmi öyle oldu acaba
Leylaaaaa Tubitumum ben de para ödemiyordum dün benden de para aldılar. Eczacı dedi ki ödeme değişmiş artık para ödeyeceksiniz dedi. 15 kutuya 700 TL civarı verdim
Deletedmom_98 Tubitumum hayır hastane öuayene ücretleri yansıdıgı için öyle olmustur e devletten bakabilirsiniz
elmaelmaelma Tubitumum özel muayenehaneden dolayı öyledir. Orada sgk kullanmıyorsunuz, reçeteniz de sgk kapsamında olmuyor. Sağlık ocağına gidip yazdırırsanız, eczaneyle de konuşursunuz, iade eder parayı.
Zumrut___ Tubitumum Bende özel hastaneye gidiyorum doktor yazarsa bu kadar para çıkmıyor ama Bi kere biz doktora gidememiştik direk eczaneden aldık yazdırmadan ozaman bizde bu civarlarda bi ücretle almıştık. Özele gitmenle alakası yoktır bence . Acaba ilacın günü bitmeden mi aldın o yüzden de devlet karşılamayabilir
Leylaaaaa Deletedmom_98 bende emekli sandığı var ayrıca tamamlayıcı sağlık sigortam var ondan değil. Eczaneye sordum devletin ödemelerinde değişiklik oldu dedi
Tubitumum Deletedmom_98 e devlette hiç gözükmüyor ya hatta bit tane de folik asit almıştım o da gözükmüyor onuda parayla almıştım
Tubitumum elmaelmaelma anladım çok teşekkür ederim🙏 Deletedmom_98 öyle de baktım başka ilaçlar gözüküyor o gözükmüyor ya hiç anlamadım