SevgiTkn Mervebuglemsura ah bende gebeliğimin başında vardı. En hassas olduğumuz dönemler. Şimdi geçti tabi en sevdiğim kokular yumuşatıcı parfüm bunlar hep kötü kokardı banada. 4 aylık olunca bitti benim hepsi şuan 31+5 olduk çok şükür 💙🙏😊
[silindi] Mervebuglemsura yumuşatıcı deterjan asla kullanamadım çamaşırları bulusık deterjanıyla yıkadıgımı biliyorum ama çok sukur şuan geçti
Caglamrt Yumuşatıcı dererjan kabus olmuşta çamaşır yıkamak ve şiddetli baş ağrısı yapıyordu.18-19.hafta gibi geçti şükür ama hala daha kullanamıyorum yumuşatıcı çok ağır geliyor.
Mervebuglemsura Caglamrt nde çok fenayım şuanda.. Hiç dayanamıyorum kokusuna. 🤢11 haftaligim bnde. Cinsiyetinz belli oldumu
Caglamrt Mümkünse çamaşır asma işini eşiniz veya başka birisi varsa o yapsın.Siz yapmak zorundaysanızda ben tülbentle ağzımı burnumu kapatıp asıyordum.Evet kızımız olacak inş ☺️
Mervebuglemsura Mecbur asiyrm.. Ama dediğiniz gibi burnumu. Kapatarak.. Masallah. Allahim size bağışlasın. Sağlıkla kucağınıza alın insallah💐
Caglamrt Mervebuglemsura bence yumuşatıcada kullanmayın şimdi ki deterjanlar sert katı çıkarmıyor çamaşırları yada artık alıştım ben bilemiyorum☺️Sizinkini de Allah bağışlasın inş.
[silindi] Mervebuglemsura 16 haftalık olduk ama hala kendisini göstermedi nazlanıyor cinsiyetini öğrenemedik
Ezcez Mervebuglemsura valla toz deteryan yumusatici kokusuna asik oldum o kadar seviyorumki kokusunu yemek geliyor icimden keske avuc avuc yesem diyorum bide boyle olmak var iste 39 haftaligiz 😂