Azra8Engin emre_fatma 35+4 mayıs başı görünüyor ama normal doğum olacak büyük ihtimalle. Ne zaman gelir bilemiyoruz🥰
ozlemelzo Bugün 38 haftalık olduk 🥰 Doktorum 4-18 Nisan arası demişti ama hiç doğum belirtim yok şu an
Betus0640 ozlemelzo bizde de durum aynı. 38+1 olduk bugün. Bayram hediyesi olarak mı gelirler acaba bilmiyorum ☺️beklemedeyiz bakalım
seerappp 37+1 yarın çatı muayenem var dün geceden beri yatakta dönemiyorum ağrıdan ağlıcaktım yürürken vs ağrım oluyor
gulsozel emre_fatma 36+5iz. 27 Nisan da doluyor 40 haftamız. Normal doğum bekliyoruz heyecanla şuan hiçbir belirti yokkk 🌺🤗
busduuk1914 emre_fatma 37+1 pazartesiden beri sancılarım çıkıyor nişan geldi ama henüz bebişin gelesi yokkk.
Gamze_93 37+2 18 ine suni sanci verecekler kendisi gelmezse insallah kendisi gelir 🫠 doguma dair hic bir belirtim yok suan sadece belim cok agriyor sanci gbi degil agirlastigim icin sanirim.saglikla gelsin bebislerimiz 🩷
Gizemmnur- emre_fatma 37 olduk ama henüz belli değil doğumun nasıl olacağı ama 20sinden önce olucak yüksek ihtimalle 🥰🥰