Kubra-1997 Eyüp’te hangi dr gidiyorsun canım ben bekarken orada oturuyordum İkbal hanım vardı bi o iyi diyorlar birde Şule vardı ikisini de iyi diyorlar erkek doktorlarını bilmiyorum nasıldır ben İkbal ekiciye bi kaç kere gittim ayrıca daha yeni evlisin hormon testi verdin mi hiç baktırdın mı hormonlarına bende 9 ay bitti 10.aya girdim nisanla birlikte korunmuyorum hiç olmadı aralıkta kontrole gittim hormonlarda tembellik var dedi dr ilaç tedavisi görüyorum şuanda inşallah rabbim aratmadan yolumuzu kolaylaştırsın canım