Kızlar şimdi kontrolden geldim, bebek 34+2 ile uyumlu. Son regli tarihime göre de 35+2 deyiz. Bebeğin kafasinin aşagiya donmedigini söyledi doktorum. %50 doner dedi bunun icin 39. Haftaya kadar beklicez dedi yine donmezse sezeryan olursun dedi doktorum. Acaba bu hadtadan sonra döner mi ya? Bu durumu yaşayan oldu mu? İcim rahat etmedi hic moralim bozuldu😔 Bu arada egzersiz yapsam sorun olur ku diye sordum kafasi asagiya gelsin diye dedim riskli sakin yapma dedi zaten suyun cs herseyin iyi durumda dedi bekleyelim dedi.2 hafta sonra tekrar çağırdı.