Alpbusee Kızlar bugün uyandığımdan beri regl ağrısı gibi sancı yaşıyorum 18 martta sezeryan olacağım ama şuan korkuyorum acaba doğum daha mı erken olucak siz bu haftada yaşıyormusunuz bu ağrıyo
Esra_Omer_21 Alpbusee 18 mayıs heralde olucakdı☺️bende bu aralar sürekli yaşıyorum o ağrıyı özellikle iftardan sonra
Alpbusee Esra_Omer_21 hayır 18 nisan 38+6 da alıcak bebeği doktorum önden gidiyo ve şeker tansiyon sorunum var 😊bu durum beni korkutuyor biraz
Esra_Omer_21 Alpbusee he siz mart yazıinca acaba mayıs mı olucakdı diye düşündüm ondan☺️sağlıkla kucagınıza alın