aysima41 kızlar çok garip bir başlık oldu ama 1 haftadır yürürken sağ ayağıma yük veremiyorum belim acıyor.. böyle bir problem yaşayan oldu mu 34+2 yiz
aysima41 amine4444 sizin kas ağrısı gibi bişey mi? benimki sanki bel fıtığıymış gibi bi acı bastığımda yade hareket ettiğimde oluyor
amine4444 aysima41 sizinki sanırım rahim genişlemesinden öyle diyorlar bebek büyüdükce kalça bacak cok agrırmış
aysima41 amine4444 sanırımm ama bahsettiğiniz bacak ağrılarını da yaşadım çok sürmedi sizin de geçer inşallah