Gamzelimmm_4 Bbk88 ben kimyasal gebelik gecirdim kese rahme degilde tupe yerlesmiyi tup tikali oldugu icin oraya yerlesmis sagliklik gebeik sol tup alindi sag tup ile gebe kalabilecgimi soyledi doktor . Tuplerinin filmi cektir bence. Gene ayni seyi yasamamak icin
Srp53 Bbk88 tabii ki, Kağan Kocatepe’nin videosuna denk gelmiştim kimyasal gebelik için gerçek bir düşük bile değil ama yumurtlamanın olduğunu, spermin yumurta hücresini dölleyebildiğini, en az bir tüpün de açık olduğunu gösterir bize demişti.
Bbk88 Gamzelimmm_4 canim kimyasal gebelikte kese oluşmaz ki ve dollenme olur dollenme olması için tuplerden birinin açık olması gerekir senin ki dis gebeli k olmasın @Srp53 haksizmiyim😐
Bbk88 Srp53 İyi canim benim sevindim sadece sağlıksız olduğu icjn rahme tutunmadan vücut onu atıyor ama sonuçta dollenme oluyor dediğin gibi ben bu cumartesi rahim filmi çekinmem bir kimyasal gebekigim var oyuzden sordum. 7 ay oldu kalamazsam 1 sene de aşılama dedi ondan rahim filmi istedi
Srp53 Bbk88 benim de yakın zamanda kimyasal oldu önceden de bir kürtajım var genetik test istedi. Benim de kürtajdan 9 ay sonra olmuştu. Ama 9 ay sürekli denememiştim sanırım denemenin 2 ya da 3. Ayında oldu. Vücut hamile kalabiliyor demek ki evet. Artık sağlıksız mı yoksa başka sebepten mi tutunma olmuyor orası muamma. Rahim filmi ben de isteyeceğim belki de yapısal bir bozukluk var. Onun dışında genetik ve pıhtılaşma testini de yaptırmanı tavsiye ederim. Keşke kürtajdan sonra yalan söyleyip yaptırsaydım diyorum.
Bbk88 Srp53 evet doğru diyorsun canım yaptirmakta fayda var diğer hamileliklerde herseyi bilerek önlem alınır benim pko var çok yumirtam var ondan doktor sağlıksız olan dollenmistor dedi 2 inci olursa araştırıriz kimyasal dedi bana .bu arada rahim filmi kesinlikle evet çektir 💞
Srp53 Bbk88 inşallah bir dahaki sağlıklı olur vallahi hiçbir şey anlamadım bu işten bize mi denk geldi bu sağlıksızlar 😅
Bbk88 Srp53 kilom yok canım ama insülin direnci vardı kilolu değilim ama göbek bölgem var düzensizlik geç regl oluyordum ben şuan 28 günde oluyorum düzenlendi progestan sayesinde .nasıl şeyler onu anlayamadım canim
Bbk88 Srp53 pkosta çok fazla yumurta oluyor yani rezerv bol .bana doktorum kimyasalin sağlıksız yumurta ya da sağlıksız spermden olabileceğini söyledi.pkoda da yumurta çok olunca kalitesiz olan oluyor içinde o dollenince de kimyasal olabiliyor demek ki ama illa buna bağlı diyemeyiz çünkü pko olamayan ama komyasap gebelik yaşayan çok insan var 10 kadından 7 si yaşıyormuş .ama spermdennde olabiliyormuş
Srp53 Bbk88 sorunu hep kendimizde arıyoruz niyeyse ama sperm de etkili olabiliyor demek. Doktorlar da tüm tahlilleri yapsalar illa biz diyeceğiz. Ben bu kimyasalda üst üste her gün yapmıştım ondan mı oldu acaba 😆 Yani iki sefer de kalitesiz değildir herhalde yumurtalarım haftanın üç günü ıspanak pazı brokoli balık yiyen insanım 😆
Bbk88 Srp53 evet erkek faktörü de çok önemli olmaz olur mu canım yani üst üste sperm kalitesi düşüyor olabilir valla hersey😅😅 oh ne güzel beslenme masallah💗😅🌼
Bbk88 Srp53 evet cidden birde hamile kalmakla iş bitmiyor işte yok kese var mi yok bebek var mi içinde yok kalp atışı olacak mi ama şunu biliyoruz ki Allah nasip etmişse tamam o is🌿
Srp53 Bbk88 öyle tabii ki nasipsiz çiçek açmıyor bu hayatta. Allah bekleyen herkese doğru vakitte hayırlıyla nasip etsin.