Ummuarbc Bugün doktor kontrolüm vardı bebek karnımın sol tarafında üstte duruyordu şimdi ise sağ tarafa ve aşağıya doğru inmiş doktorum rahim ağzının kapalı ve sıkıntı olmadığını söyledi ama ben yinede tedirgin oldum başina böyle birşey gelen var mı acaba