Benim de 5bb idi. Sıfır belirtim oldu. Ne belim ağrıdı, ne göğsüm sızladı, ay midesi bulanan bile var ki çok erken. Bütün bu belirtiler kendini dinlemekten geçiyor malesef ve psikolojik. Hamileliğimde bile belirtim olmadı mesala. Test pozitif gelmese inanmazdim o derece
Belirtisiz hamilelikler de vardır :)