esss_92 hollandadayım canm burda doktorların hepsi yapıyor oyüzden sorun yaşamadım ama normali sırf erken toparlanmak için istiyorum bide sana bişey daha sorucam kilo vermek dahamı hızlı oluyor hep öyle diyorlar sezeryandan sonra zor normalden sonra kolay diyorlar senin kilo vermen nasıl oldu