Ozgenur0006 benim 10.günde gecmişti.koltuk altınz nasıl şişti beze gibi bişi mi, cktı. Bende beze cıkmstı çok korkmuştum lahana yapragı koydum buzluğa koltuk altma koydum sonra sürekli yaptım bi iki güne inmişti şişi inmeseydi doktora gidicektm bende