Merhaba ben 17+5 hamileyim bir şey soracaktım dün kan ve idrar verdim.
Bir sorun bir sıkıntı yok sadece idrarda bakteri sayısı biraz fazla bana göre ama doktor diyor önemli değil ilaç yazmadı sizce normal mi korkuyorum.
https://share.icloud.com/photos/0batarN8vpk44_6iX828YqI8g