Ben senelerdir gözlük kullanıyorum ve bu aralar gözlerim çok kaşındığı için de doktora gittim ama o günde hastaneye giderken baya yoruldum evimden 1 saat uzaklıktaydı hastane hamile olduğumu söylemeyi unuttum ve eyestil ve oladin yazdı bunları hamilelikte kullanan varmı