Elifmasalannesi Herkese merhaba arkadaşlar burda o kadar çok doğum hikayesi okudum ki her birini okurken gözyaşlarımı tutamadım bugün de doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu . 38+2 de muane için hastaneye gittim . Normal doğum yapmayı planlıyorduk arkadaşlar herşey yolunda ilerliyordu bebegin gelişimi, Doğum pozisyonu da almıştı. Doktorum nst de sancılar olduğunu söyledi. Ultrason muanesi de yaptı herşey yolundaydı sonra bana çatı muanesi yapacağını söyledi . Kızlar kendimi tanıyorum inanın canım o kadar tatlı ki acı eşiğim inanılmaz düşük çatı muanesi sırasında doktor 5 cm açıkligim olduğunu beni hemen yatırması gerektiğini söyledi sonrasinda da cati darligim oldugunu normal dogum sancilarini cekip sonunda yine sezaryana doneriz sen bilirsin ama sezaryan olman gerekiyor dedi o anki duygularımı anlatmaya calissam da kelimelere dökmek çok zor kendimi normal doğuma çok hazırlamıştım sezaryan olmak çok korkuttu hem de kızımı kucağıma almak için sabirsizdım ama çokta korkuyordum . Sonrasında kanamam başladı ve hemen yatışimi yapıp sezaryana aldılar beni evet ilk belden iğne yapılırken biraz aciyor kabul etmek gerek ama dayanilmayacak bir acı değil diyorum ya canım çok tatlı ben bile dayanabiliyorsam herkes dayanabilir. Sonra hic birşey hissetmiyorsun zaten ameliyat sonrasinda da ilk ayağa kalkmak zor ama 2. Ci gün gerçekten hafifliyor kızlar bugün 4. Günümüz minik prensesim yanımda bugünümüze çok şükür Allahım herkese kolay doğumlar nasip etsin isteyen herkese versin inşallah.
Esse Elifmasalannesi ne güzel evladına kavuşmuşsun canım darısı biz bekleyenlere inş ben de 38+5 im benim kızda bi tık yok sadece bel ağrısı çekiyorum
Elifmasalannesi Esse canım oda bir belirti bende öncesinde 2 gün bel ağrısı çektim. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Bsrmhmd Ya bende sezeryan olicamda çok ağrın oluyormu ogluum 3 yaşında da o aklıma çok takılıyor eğilip kalkma falan sence ilk oglumla ilgilenemiyorym bilir miyim gerçekten unutmusam😃 bu arada hayırlı olsun cnm Allah analı babalı büyütsün
Elifmasalannesi Bsrmhmd canım ilk 2 gün zor geçiyor . Bir hafta boyunca belki eğilip kalkman zor olabilir ama onun dışında çok ağrı kalmıyor canım Allah seninde kolay ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin .
Elifmasalannesi Esse yok canım eğer başka bir belirti yoksa biraz daha bekle ama herşeyin hazır olsun mutlaka zaten kontrolün de çatı muanesi yaparlar muhtemelen .