Gözünüz aydın. Sağlıklı güçlü bebek olsun 🥰benimde erken riskim var. Şu an 33 +2 ama her an doğuma ala biliriz diyor bebek gelişmiyor 1800. 2gunden bir nst şu anda nst bağlıyım bakalim ne diyor. Allah herkese yardımcı olsun. Sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🙏